برام سوال بود یکی از افرادی که همش میاد مسجد خیلی کارش درست دیشب فهمیدم این فرد اگر میخواست پول دار بشه راحت میتونه اما همیشه به بقیه به خانواده اش به برادر ها و خواهرها و بقیه اهالی کمک میکنه و واقعا هم زندگی خیلی خوبی داره و این یعنی آرامش

خودم یه درسی گرفتم از این بنده خدا ، که باید تو زندگیم قانع باشم یعنی که یه فردی که خدا را عبادت می کنه نباید بیشتر به فکر مادیات باشه

به نظرم به فرض مثال زندگی کردن در روستا اگر پول نداریم برای اوایل زندگی خیلی امر خوبی هست ولی متاسفانه امروزه همه تو کارشون قناعت را سر لوحه کار قرار نمیدن و این یعنی تاسف.

زندگی یعنی آرامش، پس باید ببینیم چطوری و به چه نحوی آرامش کسب می کنیم و طبق همون زندگی کنیم.

بازم خدا را شکر بابت همه ی این فرصت ها و استعداد و پشتکاری به من دادی.

ولی قبول دارم بعضی جاها میخواهی قانع باشی زندگی رو شروع کنی اما یکسری ها از جمله خانواده نمیگذارن ولی من خودم با خودم عهد کردم که چیزی برایم ارامش مطلق را برای با چنگ و دندون اولا بدستش بیارم و دوما حفظش کنم.

خدایا همه امیدم به توست